niedziela, 15 lipca 2012

Evtis feat. Bzyk - Manipulatorzy





Evtis:
Już naprawdę brak mi sił zaczynam mieć tego dosyć
bo w TV z dnia na dzień słychać zakłamane głosy
wciąż pompują ten syf w ludzkie głowy
ja się na to nie zgadzam kurwa nie ma mowy
sam najchętniej tym frajerom kopałbym groby
bo powiedzą co chcą ludzie uwierzą oni dobrze o tym wiedzą
sterowani przez tych co na stołkach siedzą]
zakłamanie wciąż szerzą na szklanym ekranie każdy to znawca wszystkiego
wmawiają nam swoje zdanie pytam się dlaczego?
myslisz że jesteś wolny, zdolny do myślenia?
gówno prawda to co pokażą ci w TV to ściema
przedstawią ci opinię na dany temat
ty to łykniesz bo jesteś naiwny i wyjścia nie masz
hipokryci nieukryci na każdym kroku szczerzą swe zębiska
mogę napluć na ekran chociaż wolałbym z bliska
by mieć tą satysfakcję ślina spływa im po pyskach
zakłamane kurwiska
ty tam "wągrzyn" czy "węgrzyn" czy jak ci tam z nazwiska
zapoznaj się z tematem, później komentuj zwykła pizda
z takich pizgam, cioty z medialnej hołoty
słuchać was nie mam ochoty ty też pomyśl o tym
nie daj więcej robić z siebie idioty
bo na każdym kroku cioty wciąż wmawiają ci głupoty

Bzyk:
To co w tym kraju się dzieje to jest jakaś paranoja
pewien gość kiedyś do Irlandii mnie przekonał
dał Białoruś nisko pochylona moja głowa
z niepokojem to mówię chociaż mamy wolność słowa
no bo zobacz student prowadził w necie stronę
zostało to przez władzę juz naszą docenione
wpadli mu w odwiedziny drzwi zostały wywarzone
położyli na glebę ten kraj w obłudzie tonie
to przestało już być śmieszne i zrobiło się chore
media popadły w taką samą paranoje otwieram stronę
w necie artykuł chłonę potem włączam TV i ze złości płonę
a nasz dzielny "donek" walczy z przekleństwami
bo nie dał rady sobie z obietnicami
obiecał nam drogi a jeździmy ścieżkami
ale tylko wtedy gdy na paliwo jeszcze mamy
ale chuj z reformami i chuj z bezrobociem
dla rządu ważniejszy jest transparent na płocie
nas macie w nosie a wy zarabiacie krocie
lecz widzimy prawdę w tym medialnym chaosie
my nie łosie i teraz kilka słów dla Stefana
pokazałeś kto jest żulem i kawałkiem chama
to był blamaż prostaku od kiboli wara
bo ja jeśli czegoś nie wiem to nie mówię o tym zaraz

E:
Znów mam kogoś na sumieniu nazywam rzeczy po imieniu
gówno jest gównem, kurwa jest kurwą w moim rozumieniu
a matoł jest matołem, co jest "donek" czujesz jak wywraca ci się stołek
konczy się twój czas opuszczasz kurwidołek
zabieraj ze sobą całe te ścierwo
"sikorski" "niesiołowski" kurwa wszystko mi jedno
odciąć wam języki szuje polityki jeden z drugim jest nikim
mówią tylko to co poprawi im wyniki
manipulatorzy oni mają swoje triki
zatańczysz tak jak ci zagrają znów kłamstwami cie omamią

B:
I chuj w dupę tym co te kłamstwa powielają
porażki swe skrywają kosztem innych wybielają
nie jesteśmy zgrają oni nas nie oszukają
bo mówimy co widzimy a media kłamią
i manipulują wściekłym jadem plują
i na każdym kroku niczym hieny atakują
ludzi szczują tak światopogląd swój kreują
a ja mówię pieprze was dziennikarskim szczurom
bo nie wierzę bzdurom i tym waszym wypocinom
stereotypom, które z waszych ust płyną
i z dobrą miną w złej grze robicie kino
a my mamy nadzieję że czasy hipokryzji miną

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz